Cum comand?
1. MODALITATI DE PLASARE COMENZI
CLIENTUL/UTILIZATORUL poate efectua comenzi in urmatoarele moduri:
– personal la magazinul de la adresa: Calea Turzii, Nr,161A, Cluj-Napoca, jud. Cluj;
– la telefon la numerele (+40)740-034.800, (+40)744-553.684, (+40)744-428.769, (+40)748-100.200;
– pe email la adresa info@turbosuflanta.com.ro;
– de pe site prin intermediul formularului de contact;
2. CONFIRMAREA COMENZIILOR
Fiecare comandă va fi confirmată în scris de Furnizor prin formularul de CONTACT/EMAIL care va conține disponibilitatea stocului, termenele de execuție și de livrare estimate si va fi urmata de FACTURA PROFORMA sau FACTURA FISCALA.
Prin finalizarea/transmiterea comenzii, Clientul consimte ca FURNIZORUL poate sa il contacteze, prin telefon sau posta electronica si COMANDA reprezinta acceptul lui fara obiectii pentru documentul “Termeni si conditii generale de livrare”. Neluarea la cunostinta a documentului precizat anterior nu exonereaza de raspundere. ‘’Termeni si conditii generale de livrare‘’ este disponibil pe site, sau la cererea oricarui beneficiar.
3. ANULAREA COMENZILOR
Furnizorul poate anula COMANADA in urma unei notificari prealabile adresate CLIENTULUI, fara nici o obligatie ulterioara fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune de interese daca:
– datele transmise de CLIENT sunt incomplete sau inexacte;
– daca CLIENTUL nu isi indeplineste obligatiile lui de plata fata de FURNIZOR in termenul si in conditiile stabilite;
– daca datele de identificare a produsului comandat sunt incomplete (denumire produs, model, cantitate);
CONTRACTUL se considera incheiat intre FURNIZOR si CLIENT in momentul primirii de catre CLIENT de la FURNIZOR, prin intermediul telefon/postei electronice CONFIRMAREA COMENZII si FACTURA PROFORMA. O COMANDA neconfirmata de catre FURNIZOR nu are valoarea unui CONTRACT. Notificarea primita de catre CLIENT, imediat dupa efectuarea COMENZII are rol de informare si nu reprezinta confirmarea COMENZII. Aceasta notificare se face electronic (e-mail) sau telefonic.